Over No Trix Communicatie

Pure communicatie - geen trucs

No Trix Communicatie

Een geschikte bedrijfsnaam vinden is soms best een klus. Ik heb er weken over gedaan. Waar ik zeker van was: mijn eigen naam moest en zou er in verwerkt worden.
Ik ben iemand die houdt van echt, puur, less is more, en no nonsense. Zo ontstond 'No Trix' met een tweeledige betekenis: jij staat op de voorgrond en ik doe geen trucjes. Niet in mijn privéleven, niet in mijn bedrijf.

Trix Hofman

In 2013 rolde ik in het communicatievak zonder enige ervaring in dat vakgebied. In 2018 haalde ik mijn diploma senior communicatieadviseur (C) bij Van der Hilst communicatie. Mijn behoefte aan vrijheid en authenticiteit werd zo groot dat ik besloot No Trix Communicatie te starten. Zo kan ik doen waar ik goed in ben en mijn passie volledig inzetten. Het plezier wat ik daar in heb zie je terug in mijn werk.

wat klanten vinden

Ervaringen met (No) Trix:

Trix is een temperamentvolle en bezielende tekstschrijver die met lef en overgave verhalen weet op te tekenen. Dit doet zij op zo’n beeldende wijze dat zij de betreffende doelgroep niet alleen meeneemt in een bepaalde situatie, maar ook weet te overtuigen en te raken. Trix’ verhalen zijn toepasbaar op meerdere situaties, dus ook organisaties en bedrijven die naar een persoonlijke noot of toonzetting in hun (bedrijfs)boodschap zoeken, zijn bij Trix aan het juiste adres.
Sluit Menu